Usage Frequency: 1 Last Update: Usage Frequency: 1 Last Update: Usage Frequency: 1 Last Update: Usage Frequency: 1 “Katô, you did the best make-up I have ever had! Usage Frequency: 1 Last Update: summerlea.ca When you want to see a movie and your little brother wants to t ag al ong , … Last Update:

Usage Frequency: 1 Last Update: Usage Frequency: 1 We use cookies to enhance your experience. You are a true artist and you surpassed all my expectations!Last Update: MyMemory is the world's largest Translation Memory. Usage Frequency: 1 Last Update: Usage Frequency: 1 Last Update:

16 mars 2015 - Bonjour mon Amour. Slt comment By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Usage Frequency: 1 Last Update: From professional translators, enterprises, web pages and freely available translation repositories.

Usage Frequency: 1 Last Update: Contextual translation of "j'espere que tu vas mieux aujourd'hui" into English. Usage Frequency: 1 Last Update: Usage Frequency: 1 Last Update: English. It has been created collecting TMs from the European Union and United Nations, and aligning the best domain-specific multilingual websites.We're part of Translated, so if you ever need professional translation services, then go checkout our J'espère que tu vas mieux. Usage Frequency: 1 Last Update: J'espère que tu vas mieux qu'hier soir. Human translations with examples: how are you, i hope you're okay, i hope you are well. C’est donc normal qu’il se termine par la lettre « s » ainsi que l’exige la conjugaison française.

Usage Frequency: 1 Last Update: