En avril 2019, la 1ère ne s'allumait plus que de temps en temps; un mois après elle ne s'allume plus du tout.
J'ai acheté 2 calculatrices Casio FX 92 pour mes enfants à 2 ans d'intervalle (l'une en novembre 2016, l'autre en septembre 2018).
Excellente calculatrice pour le collège voir un peu plus si on ne programme pas !
Please try againSorry, we failed to record your vote. Please try again. Your question may be answered by sellers, manufacturers, or customers who purchased this item, who are all part of the Amazon community.
Native Union Drop XL Wireless Charger – 10W Multi-Device Fast Charging Pad for iPho... Bluetooth Speaker 5.0, Zamkol Portable Wireless Outdoor Speakers Enhanced Bass, 30W... Soarking Power Up Charging Dock Compatible with Ultimate Ears Boom 3/Megaboom 3/Bla... RENUS 2-Line Engineering Scientific Calculator Function Calculator for Student and ... Et bien évidemment elle a tout plein de fonction qui leur seront très utiles tout au long du collège et du lycée.
Offres spéciales et liens associés. Anthologie du monstre (Livre de Poche Jeunesse)
Casio fx92 - Casio fx92 pas che . Solar Battery Compact Design Scientific Calculator with Lid [Black] Aibecy Scientific Calculator Counter 240 Functions 2 Line LCD Display Business Offi...
Please try againSorry, we failed to record your vote. C'est exactement ce que fait cette calculatrice. Surtout si on a pas directement une calculatrice physique à portée de main. It also analyzes reviews to verify trustworthiness.Sorry, we failed to record your vote. Amazon Business Pour les professionnels : prix hors taxes.
Les enfants la prennent très facilement en main alors qu'elle semble complexe qu départ, mais non aucun soucis pour eux. J'ai acheté 2 calculatrices Casio FX 92 pour mes enfants à 2 ans d'intervalle (l'une en novembre 2016, l'autre en septembre 2018).
Please try againSorry, we failed to record your vote. Prime members enjoy FREE Delivery and exclusive access to music, movies, TV shows, original audio series, and Kindle books. Sorry, there was a problem saving your cookie preferences. CASIO CALCULATRICE SCIENTIFIQUE FX 92+ SPÇCIALE COLLÄGE Livraison rapide et Economies garanties en calculatrice .
Your recently viewed items and featured recommendations
In order to navigate out of this carousel please use your heading shortcut key to navigate to the next or previous heading.
J'ai acheté 2 calculatrices Casio FX 92 pour mes enfants à 2 ans d'intervalle (l'une en novembre 2016, l'autre en septembre 2018).