Hvis vi ikke havde oplevet den dårlige velkommen eller de fjendtlige atmosfære, vi ville fordoblet vores endelige regning og fik en dejlig middag, men alt, hvad vi kunne tænke på var ved at blive ud af det. N'hésitez pas à venir.
Français . Le Patio, N°1 sur Houlgate Restaurants italiens: 367 avis et 20 photos détaillées. Pizza er den bedste mulighed her, og børnene nød det.Jeg besøgte denne restaurant to gange under mit ophold i Houlgate med min mor og to unge sønner. Takeaway, Reservationer, Udendørsservering, Siddepladser, Serverer alkohol, Tager imod kreditkort, Betjening ved bordeneDenne service kan indeholde oversættelser leveret af Google. Trouvez sur une carte et appelez pour réserver une table. Jeg vil sige, at det, som vi gjorde det spiste, var meget rart, men på grund af den oplevelse, jeg kan ikke bedømme dette restaurant enhver højere end jeg har.Vi rangerer disse hoteller, restauranter og seværdigheder ved at opveje anmeldelser fra vores medlemmer mod, hvor tæt de befinder sig på dette sted.
Merci pour toutL’accueil était glacial, nous avions l’impression de déranger le personnel au milieu de leur course entre les tables
Le Jardin du Plaza, Houlgate: 229 Bewertungen - bei Tripadvisor auf Platz 16 von 27 von 27 Houlgate Restaurants; mit 4/5 von Reisenden bewertet. With my wife, we both ordered a pizza with anchovies, we had a pizza covered 90% with onions (I'm not exaggerating, the first time I...A busy restaurant. Les meilleurs restaurants à retrouver sur Normandie tourisme, le site officiel du tourisme en Normandie. Русский . Escalope milanaise excellente.
11 € Grill et plancha. Alle fire af os nød vores mad (pizza, pasta og crepes) og fandt hele...Vi har besøgt denne restaurant på en meget travl aften i juli. Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk.
Jeg giver kun et godt punkt for servitrice, der smiler under hele besøget, men de to mennesker, der så ud til at være ejere, hvor desværre kolde, ikke smilende, undtagen når jeg bad om at betale. Great puzaa a pasta, good deserts and the kids enjoyed their food as well with an off menu choice for my eldest daughter ! 7 rue des Bains, Houlgate.
I'm not quite sure whether our welcome was less than warm because we were English (although we spoke French) or because we...This is the version of our website addressed to speakers of Takeout, Reservations, Outdoor Seating, Seating, Serves Alcohol, Accepts Credit Cards, Table ServiceGet quick answers from Le Patio staff and past visitors.Note: your question will be posted publicly on the Questions & Answers page.Can a vegetarian person get a good meal at this restaurant?Are the prices at this restaurant mid-range / moderate?We rank these hotels, restaurants, and attractions by balancing reviews from our members with how close they are to this location. Bon jeudi soir pas le choix le Patio est ouvert. Ps: victime de leur succès: réservez dans la journée pour le soirLes pizzas sont excellentes et très bien garnies. Vi sad og ventede på en lille niche i restauranten og glemt for en stund, men ikke nok til at få én gang ud. Le Patio is the place. Le Patio: classic pizzeria, with friendly people - See 172 traveler reviews, 26 candid photos, and great deals for Houlgate, France, at Tripadvisor.
ou. Desperat til et vegansk måltid i Houlgate? Personalet gjorde alt hvad de kunne for at imødekomme vores lille barn og at tale engelsk. Pizza délicieuses, accueil chaleureux. Les avis sont affichés dans tous les classements chronologiquement. Complementary Calvados (hopefully vegan) is appreciated.Everything in the title, I visited the restaurant with my wife and my daughter of 18 months for a diner. Vi besluttede bare at have en hovedret og forlade os til at føle os så hurtigt som vi kunne da vi var så ubehageligt.
Filet de boeuf, millefeuille de Charlotte. Valget på menuen var fantastisk, og...Denne version af vores website er beregnet til personer, som taler Dette website anvender cookies for at forbedre din oplevelse, øge websitets sikkerhed og vise dig personligt tilpassede reklamer. Would recommend for good, simple but tasty...From early January to late February most places are closed for vacation on this coastal area.
Le Patio, Houlgate: See 172 unbiased reviews of Le Patio, rated 4 of 5 on Tripadvisor and ranked #16 of 26 restaurants in Houlgate. Pizza is the best option here and kids enjoyed it.I visited this restaurant twice during my stay in Houlgate with my mother and two young sons.
Il y a beaucoup de choix dans les pizzas et la pâte te fait maisonHeureusement que là patio est là à Houlgate seul restaurant qui accepte des clients à 21h30 Busy place and friendly enough.
Il y a pas mal de choix, dont des pâtes et des pizzas sans viande.Ce restaurant propose-t-il des plats végétariens satisfaisants ?Les tarifs de ce restaurant sont-ils modérés/intermédiaires ?Avant publication, chaque avis passe par notre système de suivi automatisé afin de contrôler s’il correspond à nos critères de publication. Vis maskinoversættelser?vi havde spist det, ville vores åndedrag lugte løg i hele ugen. Add to wishlist Add to compare #5 of 39 restaurants in Houlgate . Venlig velkomst, god service og tolerance for frygtelige franske fra mig.