Skip to content
Soms wilt u een verandering van lokaal tarief en dit is gewoon perfect. Ik hou echt van de stoelen buiten, het is recht tegenover een prachtige kathedraal....Vervoer fatsoenlijke koffie is zeer moeilijk in Frankrijk. De klassieke was echt goed, maar de California was één van de meest memorabele sandwiches van mijn leven! Zeker een moment om...Deze versie van onze website is gericht aan mensen die Deze website gebruikt cookies om je ervaring te verbeteren, de website veiliger te maken en je gepersonaliseerde advertenties te laten zien. Niet te missen met het enthousiaste en vriendelijke eigenaren! Dit geldt ook voor de nauwkeurigheid, betrouwbaarheid en alle impliciete garanties voor bruikbaarheid, geschiktheid voor een specifiek doel en niet-inbreuk op rechten van derden.Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Cafe Bunna.Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.17 rue Jean Jacques Rousseau, 74000, Annecy FrankrijkKan iemand met een glutenvrij dieet goed eten bij dit restaurant?Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels.
Zal zeker terug komen!Trots dat deze 2 lieve mensen van Holland maken de beste koffie in Annesy. Cafe Saint Antoine, Annecy: See 461 unbiased reviews of Cafe Saint Antoine, rated 3.5 of 5 on Tripadvisor and ranked #126 of 488 restaurants in Annecy.
Personeel heel vriendelijk ook. Ik ben van Zuid Californië en dit is de beste "Californische" wat ik denk dat ik heb gehad.VS, maar ik dacht ik probeer het eens. Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.Geschikt voor vegetariërs, Veganistische opties, Glutenvrije optiesDe tekst kan vertalingen bevatten die door Google zijn geleverd. De beste mellow rijke proeverij koffie in de stad sijpelen frisheid! Ze zetten een marcapone kers op dat was lief, maar niet te zwaar als de roomkaas kers dat op gebak terug naar huis. This is the version of our website addressed to speakers of There aren't enough food, service, value or atmosphere ratings for Brand Cafe, France yet. Beiden waren uitstekend en geserveerd in de juiste temp.
Zeer de moeite waard!We classificeren deze hotels, restaurants en attracties door de beoordelingen van onze leden af te wegen met hoe dicht ze bij de locatie gelegen zijn. Cafe Brunet, Annecy-le-Vieux: See 561 unbiased reviews of Cafe Brunet, rated 4 of 5 on Tripadvisor and ranked #10 of 41 restaurants in Annecy-le-Vieux. En genieten van een lekkere espresso.
Ik ben een koffie liefhebber en het is zeer moeilijk te vinden zeer goede koffie in Frankrijk. Wij zullen blijven terugkomen voor...Een juweel van een plek! De getalenteerde jonge chef-kok Mathieu Laville gaat los met moderne gerechten. Maar dit kleine café serveren een hele mooie flat white die moeilijk te vinden en de prijs is redelijk.Dit vriendelijke mensen serveren de beste koffie van de stad en de croque monsieur is ook aanbevolen door mijn vriend.. Een gezellige bar!Geweldige plek met de beste koffie van de stad! Net terug en ontdekte dat hun diep vol warme appeltaart. Met het heerlijke zelfgebakken royaal gevuld appeltaart! Deze plaats serveert een cappuccino, vers uit de hemel. De paar die er werkt is zo lief en altijd verwelkomt u met een glimlach! LE GRAND CAFE - 2 place Sainte Claire, 74000 Annecy - Rated 4.3 based on 137 Reviews "Such a nice place. Elke ochtend hadden we cappuccino - die waren prachtig bereid - en een mooie praten met de eigenaren.
Google biedt geen expliciete of impliciete garanties voor de vertalingen.