– – 2.0T (GF-GF8) La carrocería estaba terminada en color plata y los retrovisores de menor tamaño en color negro. – Subaru Impreza II WRX 2.0i 16V (218 Hp) 4WD Sedan 2000 2001 2002 | Technische Daten, Verbrauch, Maße, 218 PS, 230 km/h, 142.92 mph, 0-100 km/h: 6.2 s, 0 … Die Nachfrage bewegt sich ebenfalls auf recht niedrigem Niveau - noch sind die GT Turbos erschwinglich. 2.0STI (GF-GC8)
Die Kosten für einen Turbo gehen bei einem Defekt schnell in die Tausende. nutzen – – –
1999 wurde die Leistung des EJ20-Aggregats auf 218 PS erhöht - quasi als Vorbereitung auf den Jahrtausendwechsel. – –
Units (metric / US imperial): –
Es blieb bei einer recht geringen Verdichtung von 8,0:1, der Ladedruck beträgt 0,85 bar. – – Vergleich.Kaufberatung: Geländewagen für den Alltag, Zugmaschine und cooles Statement Oh, and nothing says "crashed" quite like a custom paint job or a non-standard duco colour.Beyond that, the main problems are likely to be a rattly interior, as Subaru's plastics weren't up to the standard of the rest of the Japanese industry.And while it's a high-performance car, the WRX was based on fairly humble engineering, so it can easily start to show signs of wear by now.There is one other caveat, and that's the spectre of a car that's been thrashed.Thanks to all that grip, the WRX's gearbox and clutch were, effectively, the fuse when anybody got too enthusiastic with racing starts.A gearbox that feels graunchy to shift or makes weird noises, or a clutch that slips or shudders on take-up are all signs that the driveline is worn and will need some expensive repairs.4 Door Sedan, 5 Seat, 2.0 Litre, ULP, Constantly Variable Transmission.5 Door Hatchback, 5 Seat, 2.0 Litre, ULP, Constantly Variable Transmission.4 Door Sedan, 5 Seat, 2.0 Litre, ULP, Constantly Variable Transmission.5 Door Hatchback, 5 Seat, 2.0 Litre, ULP, Constantly Variable Transmission. También se implementaron algunos ajustes en la suspensión, con nuevos componentes terminados en el tradicional rosa de El interior también recibió algunos ajustes específicos para esta versión especial del Bajo el capó, los ingenieros de Subaru llevaron a cabo una serie de modificaciones menores sobre la base del conocido El Subaru Impreza WRX STi S201 del año 2000 no era una edición limitada tradicional como el RA, ya que su producción de solo Aficionado a la gasolina, las curvas y todas las sensaciones que un volante puede transmitir. – – – An automatic WRX was introduced in 1998, but the two-pedal version is not seen as the real deal, nor is it nearly as much fun to drive.Handling is a mixture of lightweight-car agility and massive tyre grip, thanks to the all-wheel-drive system.That grip, combined with the urgent power delivery, is what makes the WRX special.
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